10 maja 2015

Someone to lean on

Przebrnęłam przez tydzień ciężkich matur więc pierwsze najdłuższe wakacje rozpoczynam tak! Te zdjęcia chodziły mi po głowie przez bardzooo długi czas, nareszcie mam czas na przyjemności. Zainspirowała mnie jedna z wchodzących na listy przebojów piosenka, którą słucham all the time. Fakt, iż czarny wyszczupla w moim przypadku się nie sprawdza ;) 
Miłej niedzieli ♥

 Fot.Klaudia K. - Instagram
 Ps. Jestem zażenowana zmianą jakości przez zmniejszenie rozmiaru na blogu!

A.N.G.I.E







1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Zanim cokolwiek napiszesz pamiętaj czym się różni krytyka od chamstwa!

Na każde pytanie, odpowiem pod twoim komentarzem :)
Zapraszam ponownie ♥